שלבי הטיפול בריגנרה

מיקרו- שתלים מניעים את חידוש הרקמות

אחת הבעיות בהשתלת רקמת חיבור מסורתית קשורה לאחוז תמותה גבוהה של תאי אב (progenitor cells) במהלך קליטת השתל עצמו.
מחקרים רבים הראו שלגודל השתל ברפואה רגנרטיבית חשיבות גבוהה מכוון שתאי האב, שתפקידם להתחדש, ממוקמים בסביבה מורפולוגית המאופיינת בגודלם. ככל שהשתל והמרחקים ביניהם קטן יותר, כך גם יכולת התחדשות התאים גודל.
מיקרו שתלים הינה טכניקה ייחודית לחידוש רקמות. מדובר בשיטה המהירה והיעילה ביותר לשימוש קליני, מבלי לפגוע בשלמות ותפקוד של תאי המקדימים (progenitor cells).
טכנולוגית ריגנרה מייצרת, בעזרת חיתוך מהיר ומדויק של הרקמות, מיקרו שתלים בגודל של 50- 70 מיקרון המוכנים לשימוש מיידי במרפאת הרופא.
לסיכום, מיקרו שתלים הינה טכניקה ייחודית לחידוש רקמות ברפואה רגנרטיבית.
טכנולוגית ריגנרה מאפשרת לייצר מיקרו שתלים בדרך המהירה והיעילה ביותר בטיפול אחד בלבד, כל זאת בעזרת דגימת רקמה, סינון וחיתוך מכני מהיר.

שלבי הטיפול בפצעים קשיי ריפוי בטכנולוגיית ריגנרה

ממחקרים קליניים, בנוסף לניסיון שנצבר בחולים עם פצעים קשיי ריפוי, ניתן לראות בברור כי הטיפול בטכנולוגיה מפחיתה את זמן הריפוי ומחדשת את מנגנון הריפוי משמעותית. לאחר שבוע ניתן כבר לראות את תחילת תהליך הריפוי של הפצע.

ניתן לפנות למרפאות פצע של כללית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

* חשוב לדעת: ריגנרה הינה טכנולוגיה אשר מחיה זקיקי שיער ומחזקת אותם. הטיפול מתאים לגברים ולנשים עם התחלה של דלילות בשיער ואינה מתאימה לאנשים הסובלים מהתקרחות (אזור ללא שיער כלל).